2014. április 22., kedd

Receptgyűjtemények, amiket használok 2. - Webes felületek


Ebben a bejegyzésben a webes felületekről írok, amiket használok.


Ahogy haladtam előre az újabbnál újabb receptek kipróbálásával, nézegettem a mindmegette.hu-t is, de aztán annyira sok találatot kaptam 1-1 keresésre, és annyira átláthatatlan volt, hogy annak a használatával felhagytam.

Aztán tovább keresgéltem, főleg az interneten, rátaláltam a nosalty.hu-ra. Ezt az oldalt azért szeretem nagyon, mert annyira sokféle kategória szerint lehet böngészni a recepteke között, hogy az ember nem is hiszi el, se elsőre, se másodjára. :) Lehet pl. elkészítési időre, adagmennyiségre, alkalomra szűrni, a babák számára készíthetőek is külön lekérdezhetők. Lehet ár, nehézség szerint is szűrni, és ami nagyon hasznos, hogy maradékból készíthető ételek is külön lekérdezhetők. Ez utóbbit most vettem észre, de jól át fogom tanulmányozni, az biztos! A fent felsoroltakon kívül sok-sok kategória és receptjellemző közül lehet választani, érdemes megnézni!

Mostanában, ha olyat akarok főzni, amit még eddig nem, vagy nem sokszor, a következő sorrendet szoktam bevetni: megnézem a Petőben. Ha abban nincs, megyek a Minervához. ha abban nincs, vagy nem tetszik, megyek a Nosalty-ra. Itt általában több receptet olvasok el, és azt használom, ami a legjobbnak tűnik olvasás után. Volt már olyan is, hogy két receptből raktam össze egyet.

Nektek mi a kedvenc webes receptgyűjteményetek? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése